Dtp, przeformatowania, dostosowania, przygotowanie do druku

Znaczną częścią mojej pracy są przeformatowania, dostosowania i implementacje materiałów graficznych dostarczonych przez klientów.

Najczęściej są to Key Visuale, które stosuję do reklamy prasowej, ulotki, standu sprzedażowego w sklepie czy banera internetowego. Liczy się tutaj umiejętność zakomponowania głównego motywu na odmiennych formatach i różnych nośnikach przy zachowaniu charakteru wyjściowego materiału. Przygotowuję grafiki zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych drukarń i wydawnictw. Dostarczam wydruki próbne.

 

  Roll-upy C-THRU i STR8 przygotowane według KV dostarczonych przez właściciela marek.

  Przygotowanie do druku reklamy prasowej dla marki Femfresh.

 

Reklama ukazała się w 14-tu czasopismach: BE ACTIVE, COSMOPOLITAN, FLESZ, GLAMOUR, IN STYLE, JOY, OLIVIA, PANI, PARTY, SHAPE, SHOW, SKARB, VITA, VIVA. Otrzymałem Key Visual zapisany w programie InDesign z podlinkowaną grafiką. Zgodnie z wytycznymi wlałem polski tekst stosując prawidłowy font, powiększyłem produkt, nieco zmniejszyłem logo i przesunąłem je w prawo, żeby nie wchodziło na spódniczkę.

Do każdego z magazynów dostarczyłem pliki produkcyjne w wymaganym formacie i wymaganym terminie wraz z wydrukami próbnymi (proof). 
Wszystko przygotowane według specyfikacji technicznych druku odmiennych dla każdego z czasopism: wymiary reklamy, marginesy (górne, dolne, boczne), spady, znaki formatu, rozbarwienie grafik CMYK zgodne z odpowiednim profilem koloru + maksymalne nafarbienie.

  Bannery do internetu dla firmy Walmark.

  Karta produktowa – ulotka „Kremowe żele pod prysznic C-THRU”