tel. 607 450 605,
e-mail: info@psstudio.waw.pl
Znaczną częścią mojej pracy są przeformatowania, dostosowania i implementacje materiałów graficznych dostarczonych przez klientów.
Najczęściej są to Key Visuale, które stosuję do reklamy prasowej, ulotki, standu sprzedażowego w sklepie czy banera internetowego. Liczy się tutaj umiejętność zakomponowania głównego motywu na odmiennych formatach i różnych nośnikach przy zachowaniu charakteru wyjściowego materiału. Przygotowuję grafiki zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych drukarń i wydawnictw. Dostarczam wydruki próbne.
Roll-upy C-THRU i STR8 przygotowane według KV dostarczonych przez właściciela marek.
Przygotowanie do druku reklamy prasowej dla marki Femfresh.
Reklama ukazała się w 14-tu czasopismach: BE ACTIVE, COSMOPOLITAN, FLESZ, GLAMOUR, IN STYLE, JOY, OLIVIA, PANI, PARTY, SHAPE, SHOW, SKARB, VITA, VIVA. Otrzymałem Key Visual zapisany w programie InDesign z podlinkowaną grafiką. Zgodnie z wytycznymi wlałem polski tekst stosując prawidłowy font, powiększyłem produkt, nieco zmniejszyłem logo i przesunąłem je w prawo, żeby nie wchodziło na spódniczkę.
Do każdego z magazynów dostarczyłem pliki produkcyjne w wymaganym formacie i wymaganym terminie wraz z wydrukami próbnymi (proof).
Wszystko przygotowane według specyfikacji technicznych druku odmiennych dla każdego z czasopism: wymiary reklamy, marginesy (górne, dolne, boczne), spady, znaki formatu, rozbarwienie grafik CMYK zgodne z odpowiednim profilem koloru + maksymalne nafarbienie.
Bannery do internetu dla firmy Walmark.
Karta produktowa – ulotka „Kremowe żele pod prysznic C-THRU”